خوش تیپ مدرسه اومد!!!!!!!!!!!!!!


به نام پروردگار عشق و مستی
باران هنگامه کرده بود و باد چنگ می زد و من د ر میان رویای صادقه خود به دنبال او (مجاز از GF...) می گشتم (به قول معروف شتر در خواب بیند پنبه دانه) از میان خانه ای صدای شیون زنی که زجر می کشید می آمد (....... تلمیح داره به داستان گیله مرد!!!!!!) من یکایک از در بیرون جستم و مردی پریشان و ژولیده هچون چهره مخذول تنها معلم دفاعی مِیهن جمهوری اسلامی استاد شاهینی در میان تاریکی وهم انگیز شب ایستاده بود سلام کردم.... سلامم کرد..... جعبه ای در دست داست که پس از تفحسات فراوان فهمیدم یارانه (رایانه) ای است در ابعاد جیبی!!! از نامش پرسیدم گفت: نظامی گنجوی....!!!!؟؟؟؟؟ نام اورا در زوایا و خفایایی خاطر و مخیله نشخوار کردم و معلوم شد که او همان شاعر والا مرتبه است.
از او پرسیدم که در شهر شما در صنعت به چه کوشند گفت چت می کنند و کارت<اینترنت> فروشند. از او در باب چت سوال کردم او یکی از منظومه های خود را برایم خواند که خلاصه ای از آن را برایتان می نگارم:
اگر عشق شود دات کامی
گله می کرد ز مجنون لیلی..............که شده رابطه مان ایمیلی
حیف ار آن رابطه ی انسانی.......که چنین شد که خودت میدانی
عشق وقتی بشود دات کامی.............حاصلش نیست بجز ناکامی
نازنین خرده مگر گرگ تورا......برده یاداتCom وداتOrgتورا
بهرت ایمیلی زدم پیشترک..............جای Subject نوشتم به درک
به درک گر دل من غمگین است.....به درک گر غم من سنگین است
به درک گر رابطه خرده ترک(1)...........قطع آن هم به جهنم به درک
آنقدر دلخور از این ایمیلم...........که به این رابطه هم بی میلم
مرگ لیلی نت ومت را ول کن.........همه راجای Ok Cancelکن
Offکن کامپیتر را جانم..............یار من باشو ببین من Onام
اگرت حرفی و پیغامي هست.............روی کاغذ بنویس با دست
نامه یک حال دیگر دارد.........................خط تو لطف مکرر دارد
خسته از fontوزFormatشده ام........دلخور از گردالی@شده ام
کرد Replyبه لیلی مجنون..که دلم هست از این Subject خون
باشد فردا تلفن خواهم کرد........هرچه گفتی که بکن خواهم کرد
زودتر پیش تو خواهم آمد.............هی مرتب به تو سر خواهم زد
راست گفتی تو عزیزیم لیلی.................دیگر از من نرسد ایمیلی
نامه ای پست نمودم بهرت.............. به امیدی که سر آید قهرت
پاورقي: 1- DC شدن

تقدیم به تمام دوستانی (چه بچه ها ی پایین چه بچه های خودمون (کلاس جنب دفتر)) که با هم می چتند...

پاورقي از لوبي: با تشکر فراوان. این اثر هنری از بچه ی مثبت و خوش تیپ این مرکزه که براتون نوشتم...

نظر یادتون نره