بی Title!!!!!


دروووووووود (از نوع BBCیش)
دوستان با این پستاشون ما رو به هوس انداختن که همی از برای شما بپستم. (باز یه چیزی یاد گرفتم، نه؟) البته با ضدّ حال 5-4 ساعته ی امروز توبه کردم که دیگه هوسم نکنه کاری انجام بدم ولی خوب نمی شه دیگه توبه می شکنیم و به امید بزرگواری یار.
می گم عیدم که داره می یاد. رادیو هم که سر صبح هی این آهنگ فرهاد رو می ره (بعضیا هم که به فرهاد می گن فریدون فروغی)
بوی عیدی
بوی توپ
بوی کاغذ رنگی…
یه تشکر جانانه می یایم از کلیه ی دوستان بالأخص از کاریکاتوریست و تمثالگر عزیزمون با این پست جانانه اش که هم هوای Weblog رو زیر و رو کرد و هم یاد هوای زندان رو بر ما تازه کرد، و هم چنین از شما بازدیدکندگان قشنگمون که در سه چهار روز اخیر آمار رو یه 100 تایی نکون دادید.خیلی حال دادین فقط یه چند commentی هم بیاین که دمتون گرم تر و قدحتون پر می تر گردد.
با این شعر جغل هم خیلی حال کردم:
کسی جرمی نکرده گر به ما این روزها عشق نمی ورزه
بهایی داشت این دل پیش تر ها، که در این روزها نمی ارزه
که کار ما گذشته از شکایت، هنوز پایبندیم در رفاقت

با شعر بالاییش هم خیلی بیش تر.
چند تا راه دیگرآزاری هم من براتون می یام:
1) وقتی دلتون می گیره برید تو اتاقتون درروهم ببندید، قبلش هم دو سه تا داد سر بچه مچه ها بزنید تا کسی جرئت نکنه بیاد تو.
2) پشت در اتاقتون تابلوی ورود ممنوع راهنمایی رانندگی نصب کنین.
3) وقتی بیکار میشین ماشین باباهه رو کش برین بعش دیر بیاین یا که برین باهاش تصادف کنین!!!
4) سر امتحانای میان ترم اگه با معلمی لج کردین اگه امتحانش رو هم یاد داشتین ورقه رو سفید بدین ولی جواب سوالا رو تو چک نویس بنویسین یه جوری که بیاد ببینه.
5) به در و دیوار اتاقتون شعرهای بی مزه با مضامینی تلخ وصل کنین تا هر کی میبینه وحشت کنه.
6) (بیشتر به درد معلما میخوره) اگه دیدین یکی لباساش یه دست مشکیه اول ساعت بفرستینش پا تخته «گچ خوری» یا که تخته رو بهش بدین پاک کنه.
7) سر کلاس استاد حسن نصرتی یا آقای اخیانی یا رضوانی و یا قناد یه سر با بغل دستی خود حرف بزنین تا بقیه هی «هیس هیس» کنن و با مداد به صندلی هاشون بکوبن.
8) وقتی کلاس حل تمرینه و تمرین ها رو ننویشتین استاد رو به حرف بیارین تا بره بالا منبر و تا آخر ساعت خطابه ایراد کنه.(مخصوص اشرفی)
9) سر کلاس استاد طالبی یه چیزی بگین تا خندش بگیره. (مخصوص پسرا)
10) سر کلاس استاد اشرفی با بغل دستی یه جوری یواشگی حرف بزنبن که مشکوک بشه بعد ببینین چیکار میکنه؟؟؟
برای خود آزاری هم می تونید برین تو اتاقتون درو ببندین هی واسه خودتون فکر کنیین و وقایع روزانه رو تفسیر کنین تا به جنون برسین و یا هی به کاغدهایی که به درو دیوار زدین نگاه کنین و شعرای بی نقطه و بی سر و ته خودتون رو بخونین تا لجتون در بیاد و غم ایام تازه بشه.
این بنده ی حقیر عبدِ عبید نیز، همچنین، پیشاپیش و دورادور تبریکات عید را به ساحت مقدستان عارض است. و از درگاه ربوبی جز عشق-پاکترین هدیه ی الهی- چیز دیگری را برایتان مسئلت نمی کنم و نیز همی جلو جلو برگ سبزی پیش کش همی نماید:
در زندگی اشتباه نکن
اشتباه کردی، اعتراف نکن
اعتراف کردی، التماس نکن
التماس کردی، زندگی نکن.!؟.!؟.